.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد تقویت شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد گفت: متاسفانه مساجد بین راهی استان وضعیت خوبی ندارند.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در شورای عالی مساجد استان با اظهار اینکه دین را با کارکرد اجتماعی آن قیاس می‌کنند، افزود: البته ما جنبه فضیلتی و حق بودن مساجد را قبول داریم.

وی افزود: مساجد از دیرباز تاکنون پایگاه مردم بوده و کمک‌های مادی برای پشتیبانی از جبهه‌های دوران دفاع مقدس از سنگر مسجد جمع آوری و ارسال می‌شد، افزود: باید کارکردهای مسجد را به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای رفع آن برجسته کنیم.

وی گفت: ️مساجد محلات باید با شناسایی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به دنبال کاهش این معضلات و مشکلات باشند. و من از شبکه سه صدا و سیما گلایه دارم از اینکه شخصی بیاید و رسماً بگوید نماز عامل آرتروز است، واقعاً جای تأسف است و ️این فرد باید در همین شبکه عذرخواهی کند و حرف خود را پس بگیرد.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه مساجد بین راهی استان شرایط خوبی ندارند و یا بسته و نیمه تعطیل هستند، گفت: باید فعالیت‌های مسجد در حوزه غنی سازی اوقات فراغت تابستان دانش آموزان و دانشجویان تقویت شود./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.